چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ |۲۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 31, 2024
اجتماع مشهدی‌ها

حوزه/ به‌منظور محکوم‌کردن حمله تروریستی و به‌شهادت‌رساندن اسماعیل هنیه، رئیس‌دفتر سیاسی جنبش حماس و اعلام انزجار از اقدامات رژیم صهیونیستی، جمعی از زائران و مجاوران در صحن قدس حرم مطهر رضوی، تجمع اعتراضی برپا کردند

به گزارش خبرگزاری حوزه علمیه خراسان، بامداد امروز خبری مبنی بر شهادت اسماعیل هنیه رئیس‌ دفتر سیاسی جنبش حماس و یکی از محافظان وی در تهران منتشر شد که این موضوع موجب شد تا ظهر امروز، تجمعی اعتراضی خودجوش با حضور جمعی از مردم و همچنین حافظان و قاریان جوان در صحن قدس حرم مطهر رضوی، برگزار شود.

در این تجمع، مردم با سردادن شعارهایی از جمله مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی اعتراض کردند و درباره شهادت اسماعیل هنیه، و همچنین محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، بیانیه‌ای توسط مجری قرائت شد.

همچنین در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در ترور شهید القدس اسماعیل هنیه، امروز چهارشنبه ساعت ۱۷ اجتماع عظیم مردمی در صحن قدس حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود؛ خبری که حجت الاسلام سید محمد سلطانی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به آن اشاره کرد.

گفتنی است؛ «اسماعیل هنیه» رییس دفتر سیاسی جنبش حماس بامداد امروز چهارشنبه در جنایتی پلید و بزدلانه در تهران به شهادت رسید. هنیه پس از شهادت دکتر "عبدالعزیز الرنتیسی" از رهبران ارشد حماس در سال ۲۰۰۴ میلادی توسط رژیم صهیونیستی به عنوان رییس جنبش حماس انتخاب شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha